Pozycjonowanie stron Gdańsk

Pozycjonowanie stron Gdańsk

Pozycjonowanie stron Gdańsk, case study, czyli przykład pracy z klientem i co to przyniosło w dłuższym okresie czasu.

Klient: Specjalistyczna firma budowlana o zasięgu ogólnopolskim. Wąska specjalizacja związana z inżynierią budownictwa przemysłowego, infrastruktury i naprawy konstrukcji budowlanych.

Czas współpracy: ponad półtora roku.

Tak zmieniła się widoczność strony w TOP 3.

Na wykresie klient zaznaczony na seledynowo.(na dole pierwszy od lewej) Dwa pozostałe wykresy do konkurencja do której się porównujemy (czerwony i żółty)

Tak zmieniła się widoczność strony w TOP 10.

Na wykresie klient zaznaczony na seledynowo.(na dole pierwszy od lewej)

Audyt SEO

Audyt SEO, od tego zaczęła się współpraca. Pierwszym wnioskiem było przeniesienie strony na CMS word press, dodanie wtyczki SEO oraz przygotowanie całej strategi fraz kluczowych dla biznesu. Stworzyliśmy nową strukturę serwisu, opartą o najważniejsze frazy dla klienta. Powstały zakładki odpowiednio dobranymi tytułami i opisami zgodne z url ‚ami w których zawarliśmy frazy kluczowe. Zadbaliśmy również o strukturę H1, H2, H3 i często dalej. Strona została przystosowana do urządzeń mobilnych oraz przetestowana pod względem szybkości. Dodaliśmy: Google Analytics, Google Search Console, mapę strony oraz robot.txt.

Kolejnym Etapem było przygotowanie strategi linkowania zewnętrznego.

Link Building / Linkowie zewnętrzne

Podstawą było a właściwie ciągle trwa: dywersyfikuj źródła linków. Postawiliśmy na linki o dużej wartości, rezygnując z dawnych metod pozyskiwania linkowania, marginalnie nawet wykorzystując katalogi i to praktycznie tylko branżowe. Zadbaliśmy również o kontent w zewnętrznych serwisach. Specjalistyczne artykuły wraz z dobranymi anchorami, dają najlepszy wynik.

Kontent / Content

Wartościowe artykuły z dużą ilością wiedzy przyciągają na stronę potencjalnych klientów, którzy poszukują informacji. Tworzymy aktualnie podstrony, by dawać nowe okazje dla poszukujących specjalistycznej wiedzy. W dłuższym okresie czasu daje to możliwość aby zaistnieć w internecie na specjalistyczne frazy kluczowe z tzw. długiego ogona. W nowej strategii SEO opieramy się na badaniach przeprowadzonych przez SENUTO. Przemyślane aktywizowanie  contentu razem z z dobrze opracowaną i wpisaną w stronę architekturą informacji Pamiętamy o odpowiednie tworzenie podstrony tagów, co daje możliwość zwiększenia ruchu organicznego w serwisie. Upraszczając wypowiedź: Rozbudowujemy serwis dodając nowe artykuły (wpisy) rozbudowując bazę wiedzy i informacji, które mają być użyteczne dla potencjalnych klientów firmy.

Internator – tajniki pozycjonowania
Pozycjonowanie Gdańsk<< >>Co to jest audyt SEO?

About the author : Internator