Agencja SEO Gdańsk

Agencja SEO Gdańsk

Agencja SEO Gdańsk, jakie powinna wykonać działania?

Content w SEO

Zadbać o content w SEO czyli  jaki content powinniśmy dotarczyć naszym czytelnikom, za który doceni nas Google. Wykonanie skutecznej kampanii w obszarze Content Marketingu zmusza twórców serwisów internetowych do działania na wielu płaszczyznach, prace należy oprzeć o optymalizacje strony, optymalizacje treści, również należy pomyśleć nad logiczną nawigacją po stronie,oraz zaplanować  umieszczanie inków w treści.

Optymalizacja treści

Ułatwiamy pracę wyszukiwarce, co daje nam możliwość pojawienia się w wynikach wyszukiwania na wysokich pozycjach. Najważniejsze jest jednak to, że dajemy dostęp użytkownikom do informacji. O co musimy zadbać? Nasza treść powinna być świeża i unikalna. Czym dłuższy artykuł lub wpis na podstronie tym lepiej. Kopiowanie treści to grzech, za  który boty google mogą ukarać spadkiem w wynikach. Krótki content też nie są premiowany.

Nie jest specjalnym odkryciem stwierdzenie, że to treść buduje zainteresowanie konkretną stroną czy też blogiem. Użytkownicy w kakofonii informacji jaką dostają z sieć, wybierają  te strony, które dostarczają im ważnych, użytecznych, ciekawych dla nich treści. Stworzenie zoptymalizowanego przekazu wymaga czasu i wysiłku intelektualnego ale warto przejść przez ten proces, gdyż nagrodą będzie długotrwałe budowanie relacji z użytkownikami, a co za tym idzie ruch na stronie i powtórne odwiedziny.

Tajniki pozycjonowania w strukturze treści.

Należy pamiętać o  nasyceniu tekstu słowami kluczowymi. Jak to często w temacie SEO: nie ma jednej zasady dotyczącej ilości fraz kluczowych w tekście. Najlepiej  pisać artykuł tak, żeby frazy  kluczowe naturalnie wtapiały się w tekst.Pamiętajmy, że słowa kluczowe muszą być zawarte w nagłówkach (H1, H2, H3) Powinny być dodane w tekstach alternatywny w obrazkach. Wpisywanie nienaturalnie i na siłę słów kluczowych nie jest dobrym rozwiązaniem.

Pozycjonowanie Stron w wczasach nacisku na treść.

Dla wyszukiwarki Google najważniejsi jej użytkownicy, dlatego w wynikach wyszukiwania promowane są strony z wartościową i odpowiednia do potrzeb internautów treścią. Algorytmy Google wybierają  content oryginalny, aktualny a co za tym idzie najlepiej dopasowany do zapytania.

Linkowanie zewnętrzne

Najistotniejszą wartością z linkowania zewnętrznego jest uzyskanie najwyższych pozycji strony na wysokich pozycjach wyszukiwarki. Aktualna zasada to:więcej wartościowych odnośników. Czas namnażania linków o wątpliwej jakości minął bezpowrotnie.  Najlepiej sprawdza się truizm: liczy się ich jakość, a nie ilość.

 

Content w SEO<<

About the author : Internator